سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جسد یکی از دوستان ادواردو آنیلی، همانند قتل ادواردو در زیر یک پل پیدا شد.

به گزارش کیهان به نقل از سایت ادواردو، جسد کنت لوکا گائتانی لاواتلی فرزند یکی از بزرگترین و معروفترین تولیدکنندگان شراب در ایتالیا که به سلطان شراب معروف است، پیدا شد.

او از دوستان ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیاردر ایتالیایی و صاحب فیات و باشگاه فوتبال یوونتوس است که چند سال قبل به همراه ادواردو به ایران آمد و در همان سفر به اسلام و تشیع گروید.

وی از بیم فشارها و تهدیدات صهیونیست ها، اسلام آوردن خویش را پنهان کرد، زیرا با تجربه شهید شدن ادواردو آشنا بود. پدر وی مالک کارخانه بزرگ و قدیمی تولید مشروبات الکلی به نام می باشد.

جلاسیو برادر لوکا در فسادهای لاپو الکان پسرخواهر یهودی زاده ادواردو مشارکت داشت.

آنان که ادواردو را به شهادت رساندند، جسد او را زیر یک پل قرار دادند و وانمود کردند که ادواردو اقدام به خودکشی کرده است. اکنون در مورد لوکا نیز از همین شیوه بهره برده اند، در حالی که پلکان مسیر رفتن به زیر پل به خون لوکا آغشته بود، جسد او در زیر پل پیدا شد و علیرغم برداشت های اولیه در مورد قتل او، دستهایی تلاش می کنند آن را خودکشی جلوه دهند.

شباهت قتل هر دو نفر ( ادواردو و لوکا) نشان می دهد که قتل توسط یک گروه انجام شده است، با این تفاوت که لوکا از نظر جسمانی قوی تر از ادواردو بوده و مقاومت هایی از خود نشان داده و زخم هایی بر بدن او مشاهده گردیده است که پلیس درصدد نسبت دادن آن به زخم های هنگام پرت شدن از پل است، حال آنکه اگر او خود را از پل پرت کرده بود، نباید مسیر راه پله به خون او آغشته باشد.

برخی منابع نیز سعی می کنند با گمانه پردازی، قتل وی را به معتادینی که ممکن است در محل تردد داشته باشند، نسبت دهند و یا او را نیز به اعتیاد مواد مخدر متهم نمایند! اما اینک نباید اجازه داد که قتل او را به عنوان خودکشی جلوه دهند و باید بررسی های لازم در این ارتباط به عمل آید.

بنا به گزارش این سایت، در پایان ملاقات قدیری ابیانه در هتل آزادی تهران، لوکا به تشیع گروید، اما قرار شد اسلام آوردن خود را پنهان نماید تا آسیبی به او نرسد.




تاریخ : یکشنبه 86/1/19 | 10:52 عصر | نویسنده : حیران | نظر

  • ایران بلاگ | ویندوز سون | آنکولوژی