سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حتما قبول دارید که هیچ کس از کارمند شیک پوش و مرتب بدش نمی آید. روان شناسان اعتقاد دارند که ظاهر افراد در مصاحبه‌های شغلی در انتخاب آنها برای آن شغل موثر است.

می گویند وقتی برای مصاحبه شغلی می‌روید, حسابی به تیپ و قیافه تان برسید و بهترین لباس‌هایتان را بپوشید چون گرچه توانایی‌های شما در گزینش شما برای آن شغل مهم هستند ولی حتما قبول دارید که هیچ کس از کارمند شیک پوش و مرتب بدش نمی آید. روان شناسان اعتقاد دارند که ظاهر افراد در مصاحبه‌های شغلی در انتخاب آنها برای آن شغل موثر است. این راهنمایی‌ها رابخوانید تا به آقایی شیک پوش و آراسته در محل کارتان تبدیل شوید.

 

7 توصیه به آقایان:

1) لباس‌هایتان را جور کنید: شب قبل و یا دست کم صبح روزی که می‌خواهید به محل کارتان بروید, لباس‌هایتان را با هم جور کنید. به لباس‌هایی که می‌خواهید بپوشید,‌اندکی بیندیشید. این خیلی اشتباه است که لباس‌های داخل کمد و یا روی تخت را زیر و رو کنید و لباسی را فورا به تن کنید که روی بقیه است و یا کمتر از بقیه چروک است. اگر فرصت کافی برای هماهنگ کردن یک شلوار و پیراهن مناسب درنظر بگیرید, می‌توانید آنها را سر فرصت اتو کنید.

2) شلوارهای ارتشی و پیلی دار ممنوع: یک آقای شیک و خوش لباس, شلوار مناسبی درمحل کارش می‌پوشد. شلوارهای ارتشی به رنگ خاکی و یا سبز مناسب محل کار رسمی شما نیست. شلوارهای پیلی دار را هم کنار بگذارید. بهتر است در محل کار شلوارهایی بپوشید که از جلو صاف باشند.

3) به سایزتان توجه کنید: بسیاری از از آقایان یا شلوارهایی می‌پوشند که کوتاه است و یا خیلی تنگ و گشاد روی پاهایشان می‌نشیند. اول ببینید سایز شما چند است و پس از آن با کمک یک خیاط زبر دست, شلواری مناسب سایز‌اندامتان بدوزید.

4) با رنگ‌ها بازی کنید: اگر عادت دارید یک رنگ پیراهن را با یک رنگ شلوار همیشه بپوشید, باید بگوییم که وقت آن است که برای آنکه آقای خوش تیپی باشید,‌اندکی با رنگ‌ها بازی کنید. پیراهن سفید و یا آبی کم رنگ و راه راه برای محیط کار مناسب‌اند.

5) به کفش و کمربندتان نگاه کنید: قرار نیست شما یک کفش و یا کمربند را آن قدراستفاده کنید تا پاره شود. بهتراست چند جفت کفش و چند عدد کمربند داشته باشید و آن را با لباس‌های گوناگون بپوشید وقتی کفش یا کمربند شما کهنه باشد, دیگر آن را در محل کار استفاده نکنید بلکه آن را برای مهمانی‌ها و گردش‌های خانوادگی غیر رسمی کنار بگذارید.

6) ساعتهای فلزی بهترند: برای رسمیت بخشیدن به تیپ خود در محل کار, ساعت‌هایی با بند نقره و یا استیل بپوشید امااگر حاضر نیستید علاقه قدیمیتان را به ساعت‌های بند چرمی کنار بگذارید, یک ساعت بند چرمی با طرحی محکم و مردانه برگزینید.

7) کیف پول‌های باریک: یک آقای شیک پوش در محل کارش, کیف پول بزرگ و حجیمی را در جیب پشت شلوارش نمی چپاند, به جای آن کیف پول‌های باریک و قدی برای محل کار مناسب ترند, برای مدارک تان هم می‌توانید یک کیف مخصوص کارتها و مدارک تهیه کنید و آن را در کیف دستی تان بگذارید.




تاریخ : پنج شنبه 88/4/25 | 1:4 عصر | نویسنده : حیران | نظر

  • ایران بلاگ | ویندوز سون | آنکولوژی