شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ تخلف 60.000.000.000 ريالي آقاي جهانگيري اسحاق جهانگيري رئيس شوراي مرکزي حزب کارگزاران و معاون اول حسن روحاني، در ماه‌هاي اخير، بارها به ذکر تخلفات کلان دولت قبل پرداخته است. جهانگيري به نوعي نقش اول کابينه روحاني را در هجمه به دولت قبل و ذکر اغراق‌آميز مفاسد اقتصادي آن دوران بر عهده دارد.
شهر خدا
وي در چند وقت اخير بارها به فساد کلان مربوط به بابک زنجاني اشاره کرده و چند بار هم آمار نادرست و اغراق‌آميز به دولت قبل نسبت داده است؛ مثل واردات 700 ميليارد دلاري دولت احمدي‌نژاد از چين يا نامشخص بودن محل خرج 100 ميليارد دلار درآمد خصوصي‌سازي هشت سال قبل.
شهر خدا
مواضع رسانه‌اي جهانگيري درباره مفاسد دولت قبل، از آن جهت حائز اهميت است که وي به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور، رياست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي را هم بر عهده دارد؛ بنابراين آمار و ارقامي که وي هر چند وقت يک بار درباره تخلفات دولت قبل مطرح مي‌کند، اينطور در رسانه‌ها و اذهان مردم جا مي‌افتد که گويي اين آمار و ارقام نتيجه رسيدگي‌هاي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي به تخلفات دولت قبل بوده است
شهر خدا
اين در حالي است که خلاف واقع بودن برخي آمار و ارقام اعلامي جهانگيري و تناقض آنها با آمارهاي رسمي دولت، نشان مي‌دهد جهانگيري بيشتر به فکر کار سياسي در اين باره است.
از آدمهايي كه بدنبال تخريب و عيبجويي از ديگران هستند و كارهاي خودشون يادشون مي ره متنفرم.
درب کنسرو بازکن برقی
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top